Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Sanel i Halima
10 juin 2013

<3

d3f479e1

Ljubavi znas i ti da bez tebe ja i da imam ceo svjet nemam nikoga..

Srce cu ti dati, tvojom cu se zvati !

Pozuri i nedaj nikad vise da me drugi ljubi i nedaj nikad vise da se drugi pored mene budi !

Budi tu u svakoj fazi, budi tu, od losih me pazi, budi tu i kada sunce izlazi i zalazi
Budi tu, sa mnom na vrhu i na dnu u vodi i vazduhu budi tu, uvijek kraj mene u vrijeme i u nevrijeme !

Ne dam nikom da te dirne, da te miluje da 'mjesto usana ti mojih strasti smiruje samo te za sebe zelim, moje najdraze, jer u tebi spava moje sve !

Tvoj korak u kuci meni znaci srecu u zagrljaj drugom nikad poci necu
Vjerna u ljubavi pred tobom cu stati ni kap nase srece nikom necu dati… !

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Archives
Publicité